Често задавани въпроси

Did you not find your answer? Contact us.


Открити 6 резултати

Как работи функцията за Автоматична Регистрация?
Функцията за Автоматична регистрация не е задължителна. Тя запаметява Вашето потребителско име и парола за вход в сайта на Вашия компютър и всеки път, когато влизате в сайта, ще бъдете автоматично логнати във Вашия профил.
Какво да правя, ако забравя паролата си?
Ако сте забравили Ваша парола, моля кликнете върху бутон Забравена парола в страницата за вход на клинти. Ще бъде изпратен и-мейл за възстановяване на забравената парола на и-мейл адреса от които сте направили Вашата регистрация. Имейлът, които ще Ви изпратим, съдържа линк, които ще Ви пренасочи към страницата за управление на Вашия акаунт, от където можете да промените паролата си.
Как мога да променя паролата си?
След като сте влезли в системата, кликнете върху "Управление на профила", ще видите "Настояща парола", въведете сегашната си парола в това поле и новата си парола в полета "Пароила" и "Повтори парола", след това натиснете бутона за запазване.
Задължително ли трябва да имам регистрация, за да мога да добавям елементи, обяви, статии и др. в сайта?
Да, за да добавяте елементи, обяви, фирми, статии и др. в определени категории по Ваш избор, дори и тези, които са безплатни, е необходимо да имате направена регистрация и профил.
Как мога да се регистрирам като спонсор и да рекламирам моята фирма в сайта?
За да регистрирате Вашия профил като спонсор в сайта, е необходимо да кликнете на меню Рекламирайте при Нас от главното меню на сайта. След това изберете най - подходящият за Вас и бизнеса Ви пакет за реклама, които предлагаме, попълнете всички полета и въведете Вашето потребителско име и парола. Следва да изберете най - удобният начин за плащане и следвайте стъпките за да завършите процеса по регистрацията на Вашия профил. За да се регистрирате като посетител, е необходимо да кликнете на бутон Регистрация или Създай Профил в най - горната част на сайта. След това попълнете всички полета и натиснете бутон Въведи или Submit.
Защо получавам съобщение "Заключен акаунт" или Account Locked?
Това съобщение се показва, когато при опита си за вход, сте въвели 5 пъти неправилна парола. Вашият акаунт ще бъде заключен за 1 час от съображения за сигурност, след което можете да влезете с Вашето потребителско име и парола.
Реклама